30 stycznia 2012

Ślubne kropki


Pierwsze w tym roku zaproszenia ślubne trochę też nietypowe. Miały być brązowe, bez wstążek i z bardzo małą ilością ozdobników.  Powstały więc z mojego ulubionego papieru I kropka - Czekolada w kropeczki waniliowe. 


Napis wydrukowany i wycięty wykrojnikiem Nellie's Choice - Wykrojnik ramki owalne. Listki to Marianne  LR0206  oraz LR0117. Border to MS Doily Lace. Do tego wszystkiego kilka kwiatków. Z całego efektu jestem bardzo zadowolona i państwo młodzi też.


6 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczne zaproszenie, ja też uwielbiam ten papier :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładne, i papier i dodatki bardzo mi się podobają. Miłego wieczoru :)

morena pisze...

Śliczne zaproszenie,bardzo mi się podoba ;)

cyga pisze...

Super zaproszenie, szkoda, że wszyscy upierają się przy białych lub kremowych.

Karolan pisze...

fantastyczne, jeszcze nigdy nie widziałam zaproszenia w takim kolorze, bardzo efektowne:)

helksa pisze...

Radosnego świętowania Wielkanocy.